Tämä blogi tarvitsee selvästi uusia lukijoita ja kommentteja, joten olen päättänyt kirjoittaa tänne joitain ajatuksiani noin yleensä mistä vain.

  • Ismo on edelleen hottis yms.
  • youtube on kiva
  • Irina on nykyään sit Irinarina ei Irina
  • Virtsukka on hauska duude
  • Jäätelö on seksikästä
  • Uunimakkara on paras/pahin ruoka koulussa
  • Annika rakastaa lihaa
  • Meiän opo on Annikan mies
  • Oon muurahaisen tappaja köksäntunneil ja sit en saa tehä ruokii nyyh
  • Maailma pieni paikka on
  • Jiihaa ja Haudihou on kauboin eli lehmipojan lempihuudot
  • Osaan melkee jodlaa en kyl
  • Kohta loppuu peruskoulu ja sit muutan kujalle hengaa
  • Viel vähä aikaa Salkkareihin
  • Mese on planeetta
  • Joskus vaan tekis mieli hommaa traktori
  • Joskus ei jaksais nostaa housui ku on käyny vessassa
  • Joskus voisin lähteä jonnekkin koneelta
  • NO EN!
  • Pikkuveljeni kuuntelee Cristal Snowta
  • Joskus vaa ei kestä enää
  • Doomismo 5 (juutuub) on iha sairaan namu juttu
  • Yhdys sanat on tyhmii
  • Irina surffaa alko.fi sivuilla ja haaveilee janojuomista
  • Heini on pasi ja mä anssi
  • Ei ketään kiinnostanu eiks ni
  • äitni oli lesbo xD kyllä se näin meni, ainaki iltasadun mukaan...;D
  • heini eli minä nyt riehaannun aina välillä eli siis olen adhd!
  • HOTTIS JÄTKÄT KELPAA MEILLE, vaikka joskus ei siltä tunnu
  • KESÄLLÄ NOSEEEN kyllä juu näin
  • HEIII! ! !
  • I <3 HP! mitä ikinä tarkoittaakaan..
  • reetta onkin hyvä muurahaisten tappaja! se on mun oma ritari köksäntunneil <3
  • ....
TOS MUISTAKAA KOMMENTOIDA, KOSKA SE ON ELÄMÄNI JÄNNITTÄVIN JUTTU SITTEN LAPSUUSAIKOJEN!

ReEtTa A aAA A aaaaaa ja hihihiii heinieeeeeeee myös tässä lisäili juttuja, joissa ei kummiskaan ollut mitäään järkeäääää (*.*)