Piti tulla kirjottaa jottain ,ku noi kaks muutakaa pullahiirtä ei oo kirjottanu mittää. Mä oon vaan hengaillu (bileet) himassa koko lauantain ja sunnuntain ja oon tehny jotain kämästä kemian tutkielmaa ;D Ja sit oon vetäny turkinpippureita iha sairaasti ja oon nyt aikas håt tulinen grr. Tällästä tää mun normi viikonloppu, oho fontti vaihtu, no ei sekään mitää. Tänää oli aika mukava ku oli lämmintä vähän aikaa, mut sit heti ku menin pihalle ni meni pilvee, hahaha meni pilvee xDDD diu diu diu aurinko on iha pilvessä lalalala.. Voi vittu näitä mun juttuja, yhtä kuivii ku irina. HAHAHHAHAH LOl , anteeks, jos irina haluut voit ottaa ton kohdan pois..
KOska i truly (colours) love ya narina, ja mä muutenki haluun et edelleenki tekisit mulle lapsen. JA ois kiva et kohta. Hanki vaa eka mies, ei mitää ismoo. tai no ehkä.

Tällästä vaan tää redustimen päivä